ENCE Akatemia vuosikatsaus 2023

Ota katsaus ENCE Akatemian kuluneeseen vuoteen yhdessä tiimin IGL:än Veeti “S1rva” Sirvan kanssa!

Kuluneen vuoden ylä- ja alamäet

Nyt alkaa olemaan vuosi paketissa ja viimeisiä viedään. Tähän vuoteen on mahtunut paljon hyvää ja huonoa, ylä- ja alamäkiä, ulkomaanmatkoja sekä turnauksia Koto-Suomessa. Joukkueena ollaan tultu yhdessä huimasti eteenpäin ja ollaan kehitytty myös ihmisinä monilla tärkeillä osa-alueilla.

Omassa roolissani kehittyminen oli itselle suurin tavoite tälle vuodelle, ja pystyn näin jälkeenpäin näkemään helposti kuinka paljon olen myös ihmisenä tullut urallani eteenpäin. Paljon asioita on opittu kantapään kautta. Haluan kiittää myös joukkuetovereita kaikesta mitä he ovat eteeni tehneet yhdessäolomme aikana.

Jos alkaa miettimään tämän vuoden kohokohtia, niin aivan ehdottomasti parhaimman muiston paikan vie Norjan Lofoteilla järjestetty MistGames -turnaus. Tämänkaltaiset turnaukset motivoivat älyttömästi tekemään lisää töitä unelmien eteen! Ja ainiin, muistakaa käydä kattomassa Norjan matkasta BTS-videot ENCE:n kanavalta ;)

Suurin pettymys tänä vuonna oli, kun emme vieläkään saaneet nostaa ensimmäistä pokaalia LAN-turnauksessa. Lähellä käytiin mm. LanTrekeillä järjestetyssä Elisa Open -turnauksessa, mutta ehkä ei oltu sitten vielä valmiita. Se jäi eniten harmittamaan, koska oltiin jo niin lähellä voittoa, mutta sitten ei kuitenkaan.

Akatemiapelaajat Norjassa MistGames Heroes of Lofoten -turnauksesta.

Kohti uutta vuotta ja uusia seikkailuja

Ensi vuoteen lähdetään vielä kovemmat panokset piipussa kuin kuluneena vuotena CS2:n myötä. Uusi peli on tuonut koko joukkueelle lisää motivaatiota tehdä enemmän töitä joukkueen eteen.

Kiitos kaikille jotka olette seuranneet meidän matkaa. Iso kiitos kuuluu myös kumppaneille, koko organisaatiolle ja kaikille henkilöille, joiden kanssa on päässyt tekemään yhteistyötä kuluneen vuoden aikana.

Rauhaisaa joulun odotusta ja ensi vuonna nähdään!

Academy & Prospects applications open
22.04.2024

Will you become the next ENCE CS2 superstar? / Oletko sinä ENCEn seuraava CS2-superlupaus?

NewsCS Academy
podi to join Sprout on a loan contract
16.03.2024

We have agreed to loan our Academy AWPer, Paavo "podi" Heiskanen, to Sprout until the end of 2024.

ENCE Prospects pelaajaesittely: Alexis "meLty" Åhl
07.03.2024

Tämän kuun esittelyssä vuorossa vantaalainen, kaksoistutkintoa suorittava meLty.